رويانيان:جارو جنجال کي‌روش بي‌فايده است

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رويانيان:جارو جنجال کي‌روش بي‌فايده است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در اين شرايط جار و جنجال بي‌فايده است و کي‌روش بايد مشکلاتش را با تعامل حل کند.

محمد رويانيان در خصوص اظهارات اخير کارلوس کي‌روش راجع به برنامه هاي سازمان ليگ اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هاي روز گذشته و سروصدايي که به پا کرده در آستانه حضور تيم ملي ايران در جام جهاني بايد از کي‌روش بخواهم تا در نشستي با مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ اين مشکل درون خانوادگي را حل کند.

به گزارش فارس،وي افزود: الان جار و جنجال هيچ فايده‌اي ندارد. من هم حرف‌هاي کي‌روش را خواندم و راستش را بخواهيد به دنبال جواب دادن نبودم اما برخي از حرف‌هاي ايشان را توهين‌آميز ديدم. من خودم هم از مهدي تاج انتقاد مي‌کنم اما مسئولان سازمان ليگ از جمله تاج کارهاي خوبي براي ليگ ما انجام دادند. در فصل گذشته که يک سال خاص براي تيم ملي بود، چون مي‌خواستيم به جام جهاني برويم با يک برنامه تمام و کمال براي تيم ملي شايد برخي باشگاه‌ها ضرر کردند اما تيم ملي کارش را ادامه داد. اين درست نيست که اينطور کي‌روش به سازمان ليگ مي‌تازد.

رويانيان ادامه داد: متأسفانه کي‌روش از منزله بالا و حرف‌هايش را توهين‌آميز مي‌گويد. واقعاً حرف ايشان که مي‌گويد راننده سازمان ليگ برنامه‌هاي ليگ سيزدهم را نوشته بي احترامي است و بعيد است از کي‌روش با تجربه که اين ادبيات را داشته باشد.

مديرعامل قرمزها يادآور شد: شايد برخي انتقادها به حق باشد، اما مطمئن باشيد هدف همه تقويت تيم ملي است و هميشه مسئولان سازمان ليگ اين را مد نظر داشته باشند. البته کي‌روش بداند ليگي پويا و قوي به تيم ملي کمک مي‌کند نه ليگ ضعيف.

وي افزود: اگر بخواهيم تعطيلات زيادي در ليگ داشته باشيم و سپس راهي جام جهاني شويم قطعاً کيفيت‌ها تغيير مي‌کند. کي‌روش بايد بداند اگر به جام جهاني رفتيم ماحصل زحمات بازيکنان کادر فني،‌مسئولان، سازمان ليگ، هواداران و مخصوصاً رسانه‌ها بوده است. حتي دولتي‌ها هم زحمات خود را کشيده‌اند بنابراين کمک يک مجموعه در رأس آن بازيکنان و کادر فني عامل اين موفقيت بوده است و الآن نبايد به سازمان ليگ اينطور فشار آورد.

وي تأکيد کرد: ما الآن به جام جهاني رفتيم و در نهايت با تعامل و آرامش مي‌شود مسائل خانوادگي را حل کرد تا نه تيم ملي ضرر کند نه باشگاه‌ها. ما بايد با يک برنامه خوب و مدون همه به هم کمک کنيم و از هرگونه توهين و بي‌احترامي بپرهيزيم چون کمکي به فوتبال ما نمي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:31 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه