بدهي60 ميلياردي پاس کاذب است يا واقعيت؟!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

بدهي60 ميلياردي پاس کاذب است يا واقعيت؟!

بلاتکليفي سرد باشگاه پاس همچنان ادامه‌دار است و وضعيت بدهي 60 ميلياردي اين باشگاه در هاله‌اي از ابهام قرار دارد و کسي در استان پاسخگوي دقيق مسائل پاس نيست.

 

در حالي که اعضاي هيئت مديره باشگاه پاس همدان اين روزها سکوت معناداري را اختيار کرده‌اند و با وجود حساسيت زماني براي بستن و جمع و جور کردن نفرات و آماده‌سازي تيم براي فصل بعد بحث مالي اين باشگاه بيشتر از همه چيز خودنمايي مي‌کند.

به گزارش فارس ، تيم فوتبال پاس که در حال حاضر به عنوان يکي از داشته‌هاي ارزشمند ورزش استان همدان محسوب مي‌شود و با برندي که دارد به نظر مي‌رسيد جايگاه خوبي را براي ورزش استان در کشور به دست بياورد، اوضاع مطلوبي ندارد و کسي پاسخگوي سئوالات بي‌شمار مردم، هواداران و حتي خبرنگاران و ورزشي‌نويسان نيست.

اين عدم پاسخگويي آقايان اعضاي هيئت مديره و به تبع آن کادر مديريتي اين باشگاه که به دلايل محروميت، از شفاف‌سازي و اطلاع‌رساني معاف هستند، باعث شده تا بازار شايعات در شهر و استان بر سر تيم و مهم‌تر از آن بدهي 60 ميليارد ريالي داغ شود.

اين دسته گل؛ بدهي 60 ميلياردي است که مديران اسبق باشگاه پر حاشيه پاس از روز اول انتقال از پايتخت به همدان تا امروز ايجاد کردند و به ورزش همدان که از بودجه عمومي و يا بهتر بگوييم بيت‌المال ارتزاق مي‌کند تقديم شده است.

با وجود اين مشکلات در بحث مالي و بروز شايعات که اين روزها با آبروي مديران قبلي، کارکنان اسبق و حتي اعضاي هيئت مديره سابق به راحتي بازي مي‌کند، عدم شفاف‌سازي مسائل مالي باشگاه پاس مزيد بر علت مشکلات شده است.

در اين سال‌ها باشگاه بزرگ پاس همدان از نظر بررسي مسائل مالي فقط به گزارشات مديران عامل در جلسات هيئت مديره اکتفا کردند و اين شده که تا امروز بيشتر از 60 ميليارد ريال بدهي در حسابداري اين باشگاه در انتظار تسويه شدن باشد و بدون اينکه رصد شود که آيا اين بدهي واقعي است يا کاذب؟

بدهي که امروز باعث شده تا به خاطر بزرگي رقم 60 ميلياردي آن هيئت مديره و مديريت ارشد استان به عنوان متوالي مسائل مالي اين باشگاه براي تصميم‌گيري درباره فصل آتي باشگاه پاس تأخير داشته باشند.

مديران اسبق باشگاه پاس قبل از شروع فصل گذشته حدود 40 ميليارد را تحويل مدير جديد اين باشگاه دادند و بدون اينکه کسي بپرسد آيا اين مبلغ بدهي به طلبکاران ريز و درشت سنوات قبل براي چي و چگونه ايجاد شده است.

در حال حاضر سکوت و رخوتي بدي در سطح مديريتي باشگاه وجود دارد و کسي نيست که جوابگوي اين باشد که آينده پر ابهام اين باشگاه ريشه‌دار چگونه است و تنها اتفاق اين يک ماهه اخير تشکيل يک جلسه هيئت مديره و شنيدن گزارش مالي و عملکردي مديرعامل باشگاه بوده است.

اعضاي هيئت مديره براي تعيين تکليف باشگاه، تاريخ هفته گذشته را اعلام کرده بودند اما نه تنها هفته قبل هيچ خبري از وضعيت پرالتهاب باشگاه پاس نشد، اين هفته هم همه چيز بعد از تعطيلات ميان هفته و ليالي قدر موکول کردند.

اتفاقي که اين روزها در سطح شهر همدان افتاده و در محافل خصوصي و دوستانه به شدت در حال وقوع است و شايعات کاذب بيشتر از همه چيز خروجي اين جلسات را به خود اختصاص مي‌دهد مسائل و بدهي‌هاي مالي و همچنين عملکرد گردش پول اين باشگاه است.

جاي تأسف است که در جلسه هيئت مديره باشگاه پاس با وزنه‌هاي سنگيني که اعضاي آن از لحاظ شخصيت حقوقي دارند مصوبات و عملکرد و گزارشات به راحتي به واسطه نزديکي برخي‌ها به اعضاي هيئت مديره به بيرون درز کرده و مي‌کند و تنها خروجي اين درز اطلاعات ايجاد التهاب و سهم‌خواهي افرادي است که ادعاي مديريت در ورزش همدان را دارند.

حضور يک معاون رئيس جمهور، يک وزير، يک استاندار، يک نماينده مجلس و رئيس يکي از کميسيون مهم مجلس شوراي اسلامي در يک مجموعه مديريتي کاملاً حکايت از اقتدار هيئت مديره باشگاه پاس را دارد اما درز اطلاعات و ايجاد التهاب و شايعات جلسات به بيرون و سطح جامعه غير قابل چشم‌پوشي است که بايد آقايان جوابگو باشند.

باز هم تأکيد بايد کرد که تيم فوتبال پاس متعلق به سرداران، اميران و هشت هزار شهيد سرفراز استان همدان و قطعاً همه دلسوزان ورزش است و با قاطعيت به دنبال اين بايد باشند تا ذره‌اي به ماهيت معنوي اين تيم لطمه نخورد و کسي براي سهم‌خواهي تمام زحمات مديران و دست‌اندکاران اين باشگاه را از ابتداي انتقال تاکنون زير سئوال نبرد.

خبرگزاري فارس همدان تا آنجا که بتواند براي اعتلاي ورزش همدان همچون سال‌هاي گذشته از هيچ کوششي براي شفاف‌سازي و روشن شدن وضعيت نگران کننده باشگاه پاس دريغ نخواهد کرد و به دنبال خواسته و رفع نگراني مردم و هواداران اين تيم خواهد بود.

اميدواريم اعضاي هيئت مديره باشگاه پاس هم به زودي با تشکيل جلسه هيئت مديره تکليف اين تيم را مشخص کنند تا بدون فرصت‌سوزي که در گذشته هم بارها تاوان زيادي براي آن پرداخت کردند براي فصل بعد تيمي با ابهت و اقتدار و با هدف صعود به ليگ برتر آماده و روانه مسابقات کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:30 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه