دايي نبود، حضورم در پرسپوليس ريسک بود

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

دايي نبود، حضورم در پرسپوليس ريسک بود

هافبک - مهاجم جوان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آقاي دايي ترجيح دادند در اين بازي، نباشم ولي با گذشت زمان جا مي‌افتم و هر گاه سرمربي صلاح بداند سعي مي‌کنم مثمرثمر باشم.
 
دايي نبود، حضورم در پرسپوليس ريسک بود

به گزارش عرش نیوز،اميد عاليشاه در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: ترجيح و نظر آقاي دايي در اين ديدار آن بود که بازي نکنم ولي من آماده‌ام و هر وقت که ايشان صلاح بداند تمام و کمال در خدمت تيم خواهم بود و سعي مي‌کنم هر گاه بازي کردم مثمرثمر باشم.

وي درباره اينکه فکر مي‌کند چه زماني در ترکيب قرار بگيرد ادامه داد: به اين فکر نمي‌کنم چون بستگي به اتفاقات و نظر سرمربي دارد. آن بخشي که به من مربوط مي‌شود آماده بودن از نظر فني، روحي و بدني است. از سوي ديگر وقتي تيم عوض مي‌کني، زماني طول مي‌کشد تا جا بيفتي و چند بازي بايد بگذرد.

بازيکن جوان پرسپوليس تصريح کرد: آنچه به من قوت قلب مي‌دهد اين است که با انتخاب آقاي دايي آمدم و حتما ايشان از روي طرح و برنامه‌اي اين تصميم را گرفت. شايد اگر غير از اين بود به پرسپوليس نمي‌آمدم. البته پرسپوليس تيم بزرگي است که بسياري آرزوي بازي در آن را دارند ولي اگر نظر مثبت آقاي دايي نبود شايد با توجه به جواني، ريسک نمي‌کردم ولي حالا نسبت به آينده خودم و تيم مطمئن هستم.

عاليشاه درباره اولين بازي خود افزود: ما بايد قدم اول را محکم بر مي‌داشتيم. اين خيلي مهم بود تا هواداران خوش بين بشوند. خدا را شکر که برديم و اميدواريم در هفته‌هاي آينده همين طور که نتيجه مي‌گيريم بازي به بازي بهتر عمل کنيم. من قبل از اين هم گفته بودم که تلفيق مناسبي از جواني و تجربه داريم و واقعا احساس مي‌کنم سال خوبي داريم و مي‌توانيم دل هواداران را شاد کنيم.

وي در پايان افزود: اين را با تمام وجودم مي‌گويم که بدون تماشاگر فوتبال معني ندارد. من فکر مي‌کردم در اين بازي ورزشگاه پر شود. حمايت آنها نباشد، پرسپوليس مفهوم خودش را از دست مي‌دهد. اميدوارم با برآورده کردن خواسته‌هاي آنها در بازي‌هاي بعدي به زودي شاهد پر شدن ورزشگاه آزادي در روز بازي‌هاي خودمان باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:24 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه