اکبرپور: رقابت براي قهرماني بين استقلال وسپاهان است

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

اکبرپور: رقابت براي قهرماني بين استقلال وسپاهان است

هافبک- مهاجم استقلال مي‌گويد استقلال برابر سپاهان کار ساده‌اي در پيش‌رو ندارد اما تيمش براي سه امتياز تلاش خواهد کرد. به گزارش خرداد به نقل از سايت باشگاه استقلال، سياوش‌اکبرپور درباره پيروزي مقابل گسترش‌فولاد تبريز اظهار کرد: بازي در هفته‌هاي اول ليگ خيلي سخت است، گسترش‌فولاد هم به عنوان يک تيم جوان و پرانگيزه به مصاف ما آمد و واقعا بازي آساني نداشتيم، اما خوب بازي کرديم و توانستيم سه امتياز بازي را متعلق به خود کنيم، هرچند که من اعتقاد دارم اگر بيشتر قدر فرصت‌هاي‌مان را مي‌دانستيم حتي مي‌توانستيم 5،4 گل بزنيم.

اکبرپور با ابراز ناراحتي از جو ورزشگاه تبريز، گفت: اصلا انتظار بازي در چنين جوي را نداشتم. به نظرم اين تعداد تماشاگري که در طول بازي فحاشي مي‌کردند اصلا هوادار تراکتور يا گسترش‌فولاد نبودند. يکي به آنها خط داده بود تا عليه امير قلعه‌نويي و بازيکنان استقلال فحاشي کنند. در اين چند سالي که در تبريز رفت و آمد داشتم هميشه هواداران و مردم تبريز را آدم‌هاي خيلي فهميده و بافرهنگي ديدم و به خاطر همين مطمئنم اين تعداد هواداري که عليه قلعه‌نويي شعار دادند هوادار فوتبال نبودند.

اکبرپور در پايان درباره بازي با سپاهان هم صحبت کرد و افزود: حريف ما تيم خوب و آماده‌اي است و امسال هم به نظر من رقابت براي قهرماني بين استقلال و سپاهان است. از اين رو ما کار آساني براي برد نداريم اما حتما در اين بازي هدف‌مان فقط کسب سه امتياز است تا به دومين برد خود برسيم. من از هواداران استقلال مي‌خواهم که براي حمايت از تيم حتما به ورزشگاه بيايند. اين بازي مي‌تواند يک ديدار جذاب و تماشاگرپسند باشد و از اين رو حضور هواداران در استاديوم بيشتر به زيبايي‌هاي آن مي‌افزايد و مي‌توانيم با حمايت آنها به يک برد شيرين و حساس دست پيدا کنيم.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:5 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه