تیموریان به سپاهان می‌رسد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

تیموریان به سپاهان می‌رسد

اهمیت سه امتیاز این مسابقه و حساسیت هایی که در فصل نقل و انتقالات برای هواداران دو تیم ایجاد شد بی تردید باعث می شود سرمربی استقلال بهترین ترکیب ممکن را برای رویارویی با سپاهان انتخاب کند
 
تیموریان به سپاهان می‌رسد

قانون آنلاین- شاید اگر استقلال در هفته دوم با جدی ترین رقیبش در راه قهرمانی لیگ برتر روبه‌رو نمی شد امیر قلعه نویی به دلیل دوری تیموریان و نکونام از تمرینات گروهی یک هفته دیگر قید استفاده از این دو بازیکن را می زد، اما اهمیت سه امتیاز این مسابقه و حساسیت هایی که در فصل نقل و انتقالات برای هواداران دو تیم ایجاد شد بی تردید باعث می شود سرمربی استقلال بهترین ترکیب ممکن را برای رویارویی با سپاهان انتخاب کند.
چهره ویژه رویارویی استقلال و سپاهان مجتبی جباری است و قلعه نویی برای مهار بازیساز اصلی سپاهان برنامه های ویژه ای را در سرر دارد. آندرانیک تیموریان در اولین بازی خود با پیراهن استقلال در فصل جدید ماموریت دارد اجازه خودنمایی به بازیکنی که سال ها در تیم های پایه و بزرگسالان استقلال با او همبازی بوده، ندهد. تنه به تنه شدن آندو و جباری ناب ترین صحنه های مصاف استقلال و سپاهان را خلق می کند، جایی که جنگجوترین هافیک حال حاضر فوتبال ایران مقابل باهوش ترین بازیساز لیگ برتر قرار می گیرد و چه بسا حتی نتیجه بازی مستقیما به برنده این نبرد وابستگی داشته باشد. با حضور آندو در خط میانی، نکونام می تواند کمی آزادتر از فصل گذشته روبه جلو حرکت کند تا به این ترتیب یکی دیگر از دوئل های تماشایی بازی بین او و امید ابراهیمی سپاهان شکل بگیرد. این بازی پر است از دوئل های دیدنی اما آنچه در تقابل تیموریان و جباری اتفاق می افتد مطمئنا حساسیت های بیشتری را برمی انگیزد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:28 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه