با سلامت ناخن ها از سلامتی جسمتان آگاه شوید

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

با سلامت ناخن ها از سلامتی جسمتان آگاه شوید

برخی از بیماری های قلبی، کلیوی و فقر آهن می توانند سلامت ناخن ها را به خطر بیاندازد.
 

 

به گزارش پارس ،پرویز طوسی، متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مشاهده ی سلامتی در ناخن هامی توان از وضعیت جسمی خود با خبر شوید.

وی ادامه داد: بروز بیماری های سیستمیک مانند ( اختلالات کلیوی و بیماری های قلبی) کم خونی و فقر آهن می تواند علاوه بر بروز مشکلات در فرد سلامت ناخن ها را نیز به خطر بیاندازد.

طوسی افزود: گاهی موارد استفاده از مواد زیبایی نظیر مانیکور ، ناخن های مصنوعی و کاشت ناخن هم می توانند سلامت ناخن ها را به خطر انداخته و موجب بروز اگزما و آسیب رساندن به ریشه ناخن ها شود

وی در مورد سلامت ناخن های پا تصریح کرد: استفاده از کفش های نا مناسب و پنجه باریک، گرفتن ناخن ها از ته، استفاده نکردن از جوراب های نخی از جمله عوامل موثر در بروز بیماری های ناخن پا هستند

وی خاطر نشان کرد: تغذیه ی نامناسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی و استفاده از وسایل آرایشی استریل نشده می تواند موجب بروز اگزما ، عفونت های قارچی و میکروبی در ناخن ها شده و عوارضی را برای فرد به وجود آورد.

وی در خاتمه متذکر شد: با بروز بیماری در ناخن به پزشک مراجعه کرده و علت را جویا شوید و سپس نسبت به درمان آن اقدام نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:53 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه