رونالدینیو : جام لیبرتادورس را خدا به من هدیه داد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رونالدینیو : جام لیبرتادورس را خدا به من هدیه داد

تيم فوتبال اتلتيکو مينيرو برزيل بامداد امروز (پنجشنبه) در ديدار برگشت از فينال جام ليبرتادورس با شکست المپياي پاراگوئه به نخستين عنوان قهرماني‌اش در اين رقابت‌ها رسيد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از تسنيم،رونالدينيو، ستاره پيشين تيم فوتبال بارسلونا پس از قهرماني مينيرو در جام ليبرتادورس گفت: اين جام را در بين افتخاراتي که تا کنون کسب کرده‌ام کم داشتم و به همين خاطر بود که به برزيل بازگشتم. خيلي‌ها فکر مي‌کردند که دوره من ديگر تمام شده ولي با اين قهرماني پاسخ آنها را دادم.

در کلکسيون افتخارات اين بازيکن 33 ساله عناوين قهرماني همچون لاليگا (2 بار)، ليگ قهرمانان اروپا، سري A ايتاليا، کوپا آمه‌ريکا، جام کنفدراسيون‌ها، جام جهاني و جام ليبرتادورس به چشم مي‌خورد.

وي افزود: قهرماني در اين رقابت‌ها خيلي لذت‌بخش بود که خدا به من هديه داد. پيراهن و اين قهرماني‌ام را به مادرم تقديم مي‌کنم که موفق شد بر سرطانش غلبه کند.

رونالدينيو در پاسخ به پرسش يکي از خبرنگارن مبني بر اينکه «بهترين بازيکن حال حاضر جهان کيست؟»گفت: مسي. ليونل هميشه بهترين است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:43 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه