حاشيه ديدار گسترش فولاد و استقلال

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

حاشيه ديدار گسترش فولاد و استقلال

راه دانشجو: ديدار تيم‌هاي گسترش فولاد و استقلال در حالي برگزار شد که خسرو حيدري بعد از پاس گل به آرش برهاني شادي مشترک و جالبي با برهاني انجام داد و به نوعي کفش‌هاي مهاجم استقلال را واکس مي‌زد.


 به گزارش ورزش سه ؛ٰ در اواخر نيمه اول خطا روي پژمان نوري و سرنگوني اين بازيکن باعث شد تا کادر فني استقلال به اين موضوع واکنش نشان دهد. قلعه‌نويي اعتقاد داشت اين خطا داخل محوطه جريمه بوده و داور بايد پنالتي مي‌گرفت.

 بعد از گل استقلال توسط برهاني مهدي رحمتي خوشحالي کرد که اين مسئله باعث شد تا هواداران گسترش عليه اين بازيکن شعار داده و فروزان را تشويق کنند.

رسول خطيبي که به عنوان سرمربي بازيکن گسترش فولاد  فعاليت مي‌کند از ابتداي نيمه دوم خود را آماده حضور در ميدان کرد. وي به محض حضور در زمين به شدت مورد تشويق قرار گرفت. خطيبي بعد از حضور در زمين دستورات تاکتيکي و تعويض‌ها را به نيمکت منتقل مي‌کرد.

 سيد مهدي رحمتي بعد از ورود مجيدي به زمين بازوبند کاپيتاني را به اين بازيکن داد.

وزش باد شديد در ابتداي نيمه دوم کار را براي بازيکنان دو تيم دچار مشکل کرد.

تماشاگران تبريزي بعد از از دست رفتن موقعيت خالد شفيعي از تيم‌شان گل مي‌خواستند. آنها به زبان آذري اين شعار را سر مي‌دادند.

آرش برهاني بعد از تعويض خود روي نيمکت نشست اما مورد انتقاد طرفداران گسترش فولاد قرار گرفت. تماشاگران عليه اين بازيکن که گل تساوي استقلال را به ثمر رسانده بود شعارهايي را سر دادند که مهاجم استقلال در واکنش به اين اتفاقات راهي رختکن شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:35 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه