ليونل مسي گفت: مربي جديد بارسا را تاکنون نديده‌ام اما او را مربي مفيد به حال بارسا مي‌دانم.

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ليونل مسي گفت: مربي جديد بارسا را تاکنون نديده‌ام اما او را مربي مفيد به حال بارسا مي‌دانم.

ليونل مسي 2 روز پس از انتخاب جرادو مارتينو به عنوان سرمربي جديد کاتالان‌ها اظهار داشت: من هيچ کاري با اين گزينش ندارم و اگر بهتر گفته باشم، هيچ توضيحي بابت آن ندارم. اين موضوع، موضوعي است که در شرح وظايف رئيس باشگاه است و بارسا چنين تصميمي گرفته است.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از فارس،او گفت: در شرايط کنوني مي گويم به نظرم او مربي خوبي است. غير از اين چيزي ديگر نمي‌توانم بگويم.

مسي ادامه داد: شخصا مارتينو را نمي‌شناسم. با او تا به حال هيچ تماسي نداشته ام. بازتاکيد مي‌کنم نه با او و نه حتي با لوئيس انريکه که نامزد مربيگري بود، تماس و ديداري نداشته ام. به نظرم اين انتخاب در کل براي بارسا خوب است. زيرا او مي تواند چيزي ويژه را براي بارسا به ارمغان آورد. او قبلا در تيم‌هاي نيوولز اولد‌بويز و تيم ملي پاراگوئه اين نکته را ثابت کرده و من اميدوارم در بارسا نيز مربي موفق باشد.

اين اظهارات در حالي از سوي بازيکن برتر جهان و اروپا عنوان شد که جمعه گذشته تيتو ويلانووا ازمقام مربيگري بارسا به علت بيماري سرطان استعفا کرد و پس از آن مسئولان آبي و اناري‌پوشان مارتينو را به عنوان سرمربي به کار گماردند.

قرار است مربي تازه‌وارد از امروز (پنج‌شنبه) کار خود را آغاز کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:33 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه