حاشیه دیدار گسترش فولاد - استقلال(3)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

حاشیه دیدار گسترش فولاد - استقلال(3)

 دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال در حالی برگزار شد که خسرو حیدری بعد از پاس گل به آرش برهانی شادی مشترک و جالبی با برهانی انجام داد و به نوعی کفش‌های مهاجم استقلال را واکس می‌زد.

*در اواخر نیمه اول خطا روی پژمان نوری و سرنگونی این بازیکن باعث شد تا کادر فنی استقلال به این موضوع واکنش نشان دهد. قلعه‌نویی اعتقاد داشت این خطا داخل محوطه جریمه بوده و داور باید پنالتی می‌گرفت.

* بعد از گل استقلال توسط برهانی مهدی رحمتی خوشحالی کرد که این مسئله باعث شد تا هواداران گسترش علیه این بازیکن شعار داده و فروزان را تشویق کنند.

*رسول خطیبی که به عنوان سرمربی بازیکن گسترش فولاد فعالیت می‌کند از ابتدای نیمه دوم خود را آماده حضور در میدان کرد. وی به محض حضور در زمین به شدت مورد تشویق قرار گرفت. خطیبی بعد از حضور در زمین دستورات تاکتیکی و تعویض‌ها را به نیمکت منتقل می‌کرد.

* سید مهدی رحمتی بعد از ورود مجیدی به زمین بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن داد.

*وزش باد شدید در ابتدای نیمه دوم کار را برای بازیکنان دو تیم دچار مشکل کرد.

*تماشاگران تبریزی بعد از از دست رفتن موقعیت خالد شفیعی از تیم‌شان گل می‌خواستند. آنها به زبان آذری این شعار را سر می‌دادند.

* آرش برهانی بعد از تعویض خود روی نیمکت نشست اما مورد انتقاد طرفداران گسترش فولاد قرار گرفت. تماشاگران علیه این بازیکن که گل تساوی استقلال را به ثمر رسانده بود شعارهایی را سر دادند که مهاجم استقلال در واکنش به این اتفاقات راهی رختکن شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:32 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه