مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با برد آغاز کرد/پیروزی استقلال با شلیک نهایی مجیدی

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با برد آغاز کرد/پیروزی استقلال با شلیک نهایی مجیدی

تیم فوتبال استقلال در دیداری خارج از خانه مقابل گسترش فولاد به برتری رسید.

 
 دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت 22:15 برگزار شد.

قضاوت این بازی بر عهده حسین زرگر بود. وی به حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد و در دقایق پایانی ساموئل را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

گل تیم گسترش فولاد در دقیقه 18 توسط مهرداد بایرامی از روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم به ثمر رسید اما آرش برهانی در دقیقه 34 بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه اول شاگردان خطیبی با نیروهای جوان برتری عددی در محوطه جریمه استقلال داشتند اما این تیم بعد از گل عقب کشید ولی در نهایت بازی با همان نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم استقلال به قصد جبران وارد زمین شد که به هدفش هم رسید و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه حضور خطیبی باعث شد تا تبریزی‌ها حملات پراکنده‌ای روی دروازه استقلال داشته باشند و حتی می‌توانستند توسط شفیعی به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد تا استقلال روی تیزهوشی و تجربه مجیدی در دقیقه 88 دروازه فروزان را باز کند و به سه امتیاز شیرین برسد تا در گام اول سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

ترکیب گسترش فولاد:

محسن فروزان، سید امید نظامی‌پور، سعید آقایی(52 رسول خطیبی)، امیر تیزرو، خالد شفیعی، سید مهدی قریشی، احمد امیر کاردار، میثم نقی زاده، سامان نریمان جهان(86 مرتضی محفوظی)، سید ایمان موسوی و مهرداد بایرامی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری(63 احمد جمشیدیان)، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی(54 فرهاد مجیدی) و محمد قاضی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:29 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه