رونمایی از 5 خرید جدید پرسپولیس توسط دایی

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رونمایی از 5 خرید جدید پرسپولیس توسط دایی

پیام صادقیان به جای غلامرضا رضایی وارد زمین شد اما در دقایق ابتدایی کمی شل و منفعل به نظر می رسید تا اینکه آن لحظه طلایی فرا رسید و آن پاس گل استثنائی را ارسال کرد.

علی دایی دیشب و در اولین مصاف تیمش در لیگ سیزدهم از سه خرید جدید پرسپولیس در این فصل در خطوط سه گانه استفاده کرد و دو بازیکن دیگر را هم در طول بازی به زمین فرستاد تا در همین گام اول از 5 چهره تازه سرخ ها در لیگ سیزدهم رونمایی شود.


میثم حسینی در دفاع چپ، قاسم دهنوی در هافبک دفاعی و سید مهدی سید صالحی در نوک خط حمله به میدان رفتند و هر سه نفر هم 90 دقیقه تمام بازی کردند.


پیام صادقیان اولین تعویض دایی در نیمه دوم بود که دقیقه 62 وارد میدان شد و مهرداد کفشگری هم در میانه نیمه دوم به بازی رفت. امید عالیشاه و محمد عباس زاده روی نیمکت ماندند و فرصت بازی پیدا نکردند و نفراتی مثل مارکو شپانوویچ و میلاد غریبی به لیست 18 نفره هم نرسیدند.


هر چند شاید خیلی زود باشد که بخواهیم درباره این بازیکنان جدید قضاوتی داشته باشیم و این سوال اساسی را مطرح کنیم که آیا آنها در تیم بزرگی مثل پرسپولیس موفق خواهند شد و کیفیت فنی شان را حفظ می کنند یا نه بد نیست با مروری بر نمایش دیشب شان از شما بپرسیم که عملکرد کدامیک از این خریدهای جدید را در بازی شب گذشته مثبت ارزیابی می کنید یا اینکه به کدامیک از آنها بیشتر امیدوارید؟


1) میثم حسینی:
در دفاع چپ شب نسبتا آرامی داشت و به راحتی از پس مهار محمد ابراهیمی برآمد. حسینی که تنها عضو جدید خط دفاع پرسپولیس بود خونسرد و ریلکس بازی کرد و به نظر می رسد بعد از بازی در استقلال فضای بازی در تیم های بزرگ را شناخته است. حسینی در دفاع مطمئن بود و اشتباهی نکرد هر چند تراکتور هم در فاز حمله چیزی نداشت تا این مدافع مازنی تحت فشار قرار گیرد و عیارش را نشان دهد. با این حال حسینی شروعی امیدوار کننده در پرسپولیس داشت و ثابت کرد تا زمانی که پولادی آماده بازی شود می توان روی او حساب کرد. البته حسینی در فاز حمله ضعف دارد و مدافع رونده ای نیست اما باید دید دایی اصلا از او می خواهد که گهگاه سرکی هم به نیمه زمین حریف بکشد یا نه؟


2) قاسم دهنوی:
درگیری اش با علی کریمی برای خیلی از پرسپولیسی ها این نکته را روشن کرد که امسال یکی از «شر» های لیگ را به خدمت گرفته اند. هر چند قاسم کمی دیر به تیم اضافه شده بود اما فیکس بازی کرد تا زوج مشهدی خط میانی با حضور او وحقیقی شکل بگیرد. دهنوی هم شروع امیدوار کننده ای داشت اما با نوری و مهاجمان کمی ناهماهنگ به نظر می رسید با این حال میزان جنگندگی و ارتباط بین خطوط که بیشتر توسط او انجام می شد (حقیقی بیشتر مشغول جنگ و دعواهای وسط زمین بود) قابل قبول بود و می توان برای بازی اول و با در نظر گرفتن دیر اضافه شدن او به تیم به شماره 5 جدید قرمزها هم نمره قبولی داد.


3) سیمهدی سیدصالحی:
تا قبل از آن گل سه امتیازی سید خیلی کم صاحب توپ شد و به خاطر پرس شدید خط دفاع تراکتور و فضاهای کمی که در اختیار داشت. بعضا به کناره های زمین متمایل می شد و از دروازه فاصله می گرفت. او تا قبل از آن موقعیت تقریبا هیچ موقعیتی نداشت اما با گل کردن آن توپ نشان داد مهاجم قابلی است و می توان روی او حساب باز کرد. شاید همین یک گل کافی بود تا هواداران پرسپولیس آن اتفاقات بازی سپاهان در دیدار اختتامیه لیگ هفتم را فراموش کنند اما بدون شک اولین گل سید برای پرسپولیس آخرینش هم نخواهد بود و با این شروع جالب حالا هواداران پرسپولیس به او امید بسته اند که در طول فصل بیش از 10 گل به ثمر برساند.


4) پیام صادقیان:
از دقیقه 62 به جای غلامرضا رضایی وارد زمین شد اما در دقایق ابتدایی کمی شل و منفعل به نظر می رسید تا اینکه آن لحظه طلایی فرا رسید و او با پاسی استثنایی زمینه ساز شکست تیم شهرش در تهران بعد از 5 برد متوالی شد. صادقیان در آن ضد حمله سریع با پاسی تک ضرب و کات دار کاری کرد تا سیدصالحی راهی غیر از گل کردن آن توپ نداشته باشد. صادقیان در یک موقعیت دیگر و با فراری دیدنی توپ را به آرامی فرستاد در آغوش لک و یک بار دیگر با خودخواهی صدای دایی را در آورد اما آن پاس تماشایی کاری کرد تا در دل هواداران پرسپولیس جای ویژه ای باز کند. جالب اینکه وقتی او صدا شد تا به سمت نیمکت بیاید و آماده تعویض شود از سوی هواداران پرسپولیس حسابی تشویق شد.


5) مهرداد کفشگری:
ظاهرا دایی ترسید تا رضا حقیقی کارت زرد دوم را از قهرمانی بگیرد و تیمش را ده نفره کند وگرنه حقیقی خوب بازی می کرد و در شرایطی که پرسپولیس نیاز به تغییر در فاز حمله داشت آوردن کفشگری به جای حقیقی تنها با این توجیه پذیرفتنی بود. کفشگری چیزی حدود 20 دقیقه در زمین بود و سعی کرد کمتر اشتباه کند و وظیفه اش را درست انجام دهد. ظاهرا باید چند بازی دیگر بگذرد که بتوان قضاوت صحیح تری در مورد این بازیکن مورد علاقه دایی داشت اما کفشگری هم در آن بیست دقیقه بد کار نکرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:32 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه