کاظمیان: با دایی مشکلی ندارم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

کاظمیان: با دایی مشکلی ندارم

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: هواداران پرسپوليس من را دوست دارند و عده‌اي معدوم‌الحال شيطنت کردند.
  
جواد کاظميان پس از شکست يک بر صفر تراکتورسازي مقابل پرسپوليس عنوان کرد: روز خوب ما نبود و ما دنبال بهانه نيستم. به محسن قهرماني احترام مي‌گذارم اما او در نيمه اول ناخواسته سوت‌هاي خوبي نزد. بعد از گرفتن پنالتي شاخ در‌ آوردم. پرسپوليس تا قبل از گل موقعيت خاصي نداشت. مجيد جلالي تازه به اين تيم آمده و بايد به او وقت بدهيم. اميدوارم اين پيروزي مبارک پرسپوليس باشد.

وي در مورد اينکه علي کريمي تشويق شد اما هواداران او را هو کردند، عنوان کرد: بهتر است اين مسئله را از خود آنها بپرسيد. من هيچ‌گاه عليه هواداران پرسپوليس صحبت نکردم. مصاحبه‌هاي من را بخوانيد مي‌گفتم اگر همه چيز طبيعي باشد پرسپوليسي‌ها من را تشويق مي‌کنند. 34 گل براي اين تيم به ثمر رساندم و بهترين گل‌زن تاريخ ليگ آنها هستم. هواداران من را دوست دارند اما عده‌اي معلوم‌الحال کارهايي انجام مي‌دهند.

کاظميان در مورد اينکه آيا بازيکنان پرسپوليسي تراکتور انگيزه بيشتري داشتند خاطرنشان کرد: انگيزه ما بالاتر بود اما در مجموع خوب نبوديم. داوري قضاوت مناسبي نداشت. صحنه اخراج را نديدم اما به نظر مي‌رسيد مي‌توانست کارت قرمز ندهد.

وي در پاسخ به اين سؤال که قبل از بازي گفته بود، سمت نيمکت پرسپوليس مي‌رود اما اين کار را انجام نداد،‌گفت: دنبال حاشيه هستيد، 10 روز پيش علي دايي را ديدم و هيچ مشکلي با هم نداريم. علي دايي اسطوره فوتبال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:51 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه