چه شدحقیقی پنالتی زد؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

چه شدحقیقی پنالتی زد؟

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: محمد نوري قرار بود پنالتي را بزند و پس از اعلام پنالتي او به من گفت اگر مي‌خواهي تو پشت ضربه پنالتي قرار بگير.

 رضا حقيقي در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي گفت: با اينکه هفته اول بود و بدن‌ها خسته است بازي خوبي انجام داديم ثمره آن را هم ديديم. در هر نيمه مي‌توانستيم دو سه گل بزنيم.

 وي در مورد اينکه مامور مهار علي کريمي کدام بازيکن بود خاطرنشان کرد: کريمي را به صورت منطقه‌اي قرار بود يارگيري کنيم، حتي اگر علي‌آقا از شرايط آمادگي دور باشد بازي کردن مقابلش سخت است خدا را شکر از پس اين موضوع برآمديم.

حقيقي در مورد از دست دادن پنالتي عنوان کرد: قرار بود پنالتي رامحمد نوري بزند به من گفت اگر مي‌زني اين کار را انجام بده که من هم زدم قسمت بود خراب شود نذر کردم که انشاءالله بعد از اين اتفاق بازي را ببرم. جا دارد از علي دايي تشکر کنم او بعد از پنالتي و حتي داخل رختکن به من گفت اشکالي ندارد و به اين موضوع فکر نکن.

حقيقي در مورد جدايي علي کريمي خاطرنشان کرد: علي کريمي را خيلي دوست دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:48 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه