مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را با قدرت ادامه مي‌دهم.

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را با قدرت ادامه مي‌دهم.

غلامرضا رضايي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل تراکتورسازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خيلي دوست داشتم در اين بازي گل بزنم اما اين اتفاق نيفتاد با اين حال همه بازيکنان پرسپوليس مي‌خواستند شروعي قدرتمند در ليگ داشته باشيم که توانستيم تراکتورسازي را شکست دهيم. تراکتورسازي براي گل نخوردن آمده بود. اين تيم يکي از حريفان بزرگ ما بود که بازيکنان خوبي داشت.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از فارس،وي افزود:‌ قدم اول را محکم برداشتيم اما هنوز در ابتداي راه هستيم و هواداران بايد ما را حمايت کنند.

رضايي در مورد اينکه با حضور مهاجمان جديد احساس خطر نمي‌کند، گفت: من هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را در پرسپوليس با جديت دنبال مي‌کنم و تلاش خواهم کرد که در بازي‌‌هاي آينده گلزني کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:40 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه