ویسی: گفته بودم تیمی که زودتر گل بزند، برنده بازی است

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ویسی: گفته بودم تیمی که زودتر گل بزند، برنده بازی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبلا گفته بودم که در بازی‌های نخست هر تیمی زودتر گل اول را به ثمر برساند، برنده بازی خواهد بود.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برد 2 بر صفر تیم اهوازی همراه شد، اظهار کرد: تا دقیقه 70 خوب ظاهر نشدیم. ذوب‌آهن بهتر از ما بود ولی در 20 دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساندیم. این پیروزی را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.
 
وی ادامه داد: بازی‌های دوستانه استقلال و ذوب‌آهن را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم ذوب‌آهن در دقایق پایانی خسته می‌شود، به همین دلیل از بازیکنانم خواسته بودم در دقایق پایانی به حملات‌شان اضافه کنند. ما برای این مسابقه برنامه داشتیم ولی از نظر فنی، این دیدار راضی‌کننده نبود.
 
سرمربی استقلال خوزستان افزود: فکر نمی‌کردم این جمعیت به ورزشگاه بیاید. مطمئنا این تیم آینده خوبی خواهد داشت. فقط باید تماشاگران مانند این دیدار صبور باشند. دیدید که با صبر، گل هم به ثمر رساندند. ما تمام توان خود را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت.
 
وی در ادامه درباره صحبت‌هایی مبنی بر بالابودن میانگین سنی بازیکنانش گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها را چه کسی می‌گوید. این حرف‌ها جای تاسف دارد. ذوب‌آهن در این بازی میانگین سنی‌اش از ما بالاتر بود. 


ویسی درخصوص شادی پس از گل دوم تیمش بیان کرد: مورینیو هم وقتی تیمش گل می زند و برنده می شود، تکل می زند؛ من هم فشار زیادی رویم بود و شادی کردم. 


وی درباره بهترین بازیکن تیمش گفت: بهترین بازیکن ما شاهرخ شمس بود ولی جا دارد از سهراب بختیاری زاده هم که نقش لیدر را ایفا می کرد، تشکر ویژه ای داشته باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:38 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه