کفاشیان واسطه انتقال خلعتبری به پرسپولیس!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

کفاشیان واسطه انتقال خلعتبری به پرسپولیس!

ظاهرا قرار است وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بخشی از قرارداد خلعتبری و پرسپولیس و همچنین بخشی از قرارداد نکونام و استقلال را به منظور جلوگیری از حضور این دو ستاره در لیگ جعلی امارات می پردازد.
کفاشیان واسطه انتقال خلعتبری به پرسپولیس!

گروه ورزشی ؛ علی کفاشیان که نقش غیرقابل انکاری در منصرف شدن جواد نکونام از مذاکره با باشگاه اماراتی شارجه داشت، پس از آن که مانع انتقال کاپیتان تیم ملی به لیگ جعلی امارات شد، تلاش خود برای بازگرداندن خلعتبری از عجمان را آغاز کرد.

به گزارش افکارنیوز ؛ بعد از پشیمانی خلعتبری از قرارداد با عجمان کفاشیان در گفت و گوی تلفنی از خلعتبری پرسید در صورتی که قراردادش با عجمان فسخ شود، ترجیح می دهد در کدام تیم ایرانی بازی کند؟

گویا خلعتبری جواب داده بازی در پرسپولیس و همکاری با دایی را به سایر گزینه ها ترجیح می دهد و کفاشیان هم بلافاصله با رویانیان جلسه گذاشته و از او خواسته برای بازگرداندن خلعتبری از لیگ جعلی امارات وارد عمل شود. ظاهرا قرار است وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بخشی از قرارداد خلعتبری و پرسپولیس و همچنین بخشی از قرارداد نکونام و استقلال را به منظور جلوگیری از حضور این دو ستاره در لیگ جعلی امارات می پردازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:16 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه