برای بازیکنان بزرگ به دادگاه نمی‌روم/ جلوی پیشرفت را نمی‌گیرم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

برای بازیکنان بزرگ به دادگاه نمی‌روم/ جلوی پیشرفت را نمی‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من و باشگاه ما بر خلاف سایر باشگاه‌ها برای بازیکنان بزرگ به دادگاه نمی‌روند و دعوا نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون بازیکنان محروم و مصدوم فولاد اظهار داشت: ما برای بازی فردا محرومی نداریم و مصدومانمان بعد از جلسه تمرینی امروز مشخص می‌شوند.

وی در مورد تغییرات فولاد برای فصل جاری تصریح کرد: ما سعی کردیم که 80 درصد از ترکیب تیم را برای امسال حفظ کنیم اما این کار آسانی نبود چون خیلی از تیم‌ها بازیکنان ما را می‌خواستند و با این حال ما توانستیم این کار سخت را انجام دهیم و به جای 20 درصد بازیکن خروجی خود نیز از بازیکنان خارجی، پایه و تیم‌های دیگر استفاده کردیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان پیرامون جدایی از آرش افشین از فولاد و تقابل او با تیم سابقش در ترکیب سپاهان بیان داشت: من هرگز مربی‌ای نیستم که از جدایی بازیکنان آزاد و پیشرفت آنها جلوگیری کنم و ما به جای آرش افشین، حسن جعفری را از سپاهان گرفتیم و در پست افشین نیز فرزاد حاتمی را جذب کردیم.

وی ادامه داد: افشین ویژگی‌های خوبی داشت که از او چشم‌پوشی نمی‌کنیم اما حاتمی نیز بازیکن خوبی است که از او در این پست استفاده می‌کنیم.

فرکی در مورد شرایط تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: امیدواریم که پلی‌آف حل شود و ما آن را در بازی‌های آسیایی نداشته باشیم و با توجه به اینکه تیم ما نه آب و هوا و نه پول اصفهان و تبریز را ندارد، بازیکنان کمتر به تیم ما می‌آیند و بیشتر به تیم‌های سرخابی، سپاهان و تراکتورسازی می‌روند.

وی اضافه کرد: در لیست ما خبری از بازیکنان مطرح نیست چون با تمام احترامی که برای بقیه قائلم، ما مثل تیم‌های بزرگ سر بازیکنان بزرگ دعوا نمی‌کنیم، به دادگاه نمی‌رویم و بازیکنان بزرگ را بین خودمان تقسیم نمی‌کنیم اما ما سعی می‌کنیم که برنامه خوبی در آسیا داشته باشیم و در آسیا موفق باشیم.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:6 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه