به استقبال روز دوم هفته‌اول/5-گلزن‌ها

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

به استقبال روز دوم هفته‌اول/5-گلزن‌ها

در آستانه شروع روز دوم هفته اول سری هم به گلزنان بر‌تر تیم‌ها در سال گذشته زدیم تا ببینیم ان‌ها در تیم‌ها یشان مانده‌اند یا خیر

 


 

 
 
قانون آنلاین- در آستانه شروع روز دوم هفته اول سری هم به گلزنان بر‌تر تیم‌ها در سال گذشته زدیم تا ببینیم ان‌ها در تیم‌ها یشان مانده‌اند یا خیر.

گسترش فولاد- استقلال

فصل گذشته محسن دلیر با ۱۰ گل زده بهترین گلزن گسترش فولاد بود که نقش فراوانی در صعود این تیم داشت. دلیر حالا مهاجم تراکتورسازی است و باید دید خطیبی چگونه جای او را پر می‌کند. بهترین گلزن استقلال هم در فصل گذشته آرش برهانی بود که ۱۰ گل برای تیم قلعه نویی به ثمر رساند و حالا امسال هم یکی از مهاجمان آبی‌های پایتخت است.

سپاهان- فولاد

محمدرضا خلعتبری که حالا به امارات رفته، سال گذشته بهترین گلزن سپاهان بود و در طول فصل ۱۳ بار برای تیم کرانچار گازنی کرد. بر خلاف سپاهانی‌ها، فولادی‌ها بهترین گلزن فصل گذشته خود را حفظ کرده‌اند و فردا از او بهره خواهند برد. پریرا مندز با ۱۲ گل زده بهترین گلزن فولاد در لیگ دوازدهم بود.

صبای قم- ملوان

فرید بهزاد کریمی سال گذشته با ۶ گل بهترین گلزن صبا بود و حالا امسال هم قرار است زیر نظر مایلی کهن در همین تیم توپ بزند. ملوانی‌ها هم که سال گذشته آقای گل لیگ بر‌تر را در اختیار داشتند، برای لیگ سیزدهم او را حفظ کرده‌اند. رافخایی سال گذشته با ۱۸ گل، بهترین گلزن ملوان و لیگ ایران بود.

راه آهن- مس

سال گذشته مجتبی شیری با ۸ گل بهترین گلزن راه آهن بود و مصطفی شجاعی هم با ۱۴ گل این عنوان را در مس در اختیار داشت. این دو تیم حالا بهترین گلزنان خود را حفظ کرده‌اند و فردا از ان‌ها در ترکیب‌هایشان استفاده خواهند کرد.

فجرسپاسی- نفت تهران

فجری‌ها برای فصل جدید جابر انصاری که با ۹ گل زده، بهترین گلزن تیمشان به حساب می‌آمد را حفظ کرده‌اند اما در مقابل نفتی‌ها بهترین گلزن خود را از دست داده‌اند. فصل گذشته یعقوب کریمی با ۱۰ گل زده، بهترین گلزن نفت تهران بود.

داماش- سایپا

داماش و سایپا، هر دو گلزنان بر‌تر فصل گذشته خود را از دست داده‌اند. سال گذشته جهانبخش با ۸ گل و دقیقی با ۱۱ گل، بهترین گلزنان داماش و سایپا در لیگ دوازدهم بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:59 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه