بیگ زاده:فقط مانده قهرمانی در آسیا

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

بیگ زاده:فقط مانده قهرمانی در آسیا

ما دیگر باید عادت کنیم. به شخصه ناراحت شدم اما استقلال باید با نبود جباری بسازد. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند جایگزین خوبی برای مجتبی جباری باشند.

بیگ زاده:فقط مانده قهرمانی در آسیا

ملت ایران: هاشم بیگ زاده در  ابتدای فصلی است که می تواند کاملاً شیرین آغاز شود. آنها باید خیلی زود خود را آماده مسابقات قهرمانی در آسیا کنند و البته بیگ زاده بعد از بازی های خوب در مرحله مقدماتی  جام جهانی از بازیکنان ثابت استقلال خواهد بود.
 
اردو چطور بود؟
خوب بود. یک بازی خوب انجام دادیم که خیلی به اعتماد به نفسمان کمک کرد. بچه های قدیم و جدید باهم هماهنگ شدند. پنجشنبه هم یک بازی دوستانه داریم با ذوب آهن که باعث هماهنگی بیشتر ما می شود.
بازیکنان جدید می توانند کمک کنند؟
آقای قلعه نوعی این بازیکنان را با برنامه آورده ومطمئناًتوانایی های آنها را می شناخته است.
نظرت در مورد رفتن جباری چیست؟
ما دیگر باید عادت کنیم. به شخصه ناراحت شدم اما استقلال باید با نبود جباری بسازد. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند جایگزین خوبی برای مجتبی جباری باشند.
چه کسانی به عنوان جایگزین مجتبی به استقلال آمده اند؟
فکر کنم فقط جمشیدیان…
فقط یک نفر. . کافیست؟
خب یکی دو نفر دیگر هم هستند که بتوانند در آن پست بازی کنند. در ضمن آقای قلعه نوعی کارش را بلد است و می دانند از بازیکنان چطور بر اساس توانایی هایشان بازی بگیرد.
هاشم تو یکی از بازیکنان خوب لیگ هستی. خودت می دانی که برای رسانه ها جذاب نیستی؟
تا حالا به طور دقیق به این موضوع فکر نکردم که ببینم علت چیست. اما دفعه اولی هم که کی روش مرا دعوت کرد خیلی ها موضع گرفتند و نمی دانم این برنامه برای چه بود. برنامه ریزی شده بود؟ . . پای دشمنی وسط بود؟ … هرچه که بود اما این را می دانم  وقتی خدا بخواهد تمام ایران که هیچ تمام دنیا هم جمع شوند نمی توانند تو را خرابت کنند. خدا به من عزت داد تا همه چیز به نفع من تمام شود.
چند قهرمانی در کارنامه داری؟
تا امروز من ۴بار در لیگ برتر قهرمان شدم و ۱بار جام حذفی و ۱صعود هم که با تیم ملی به جام جهانی دارم و حالا می خواهم با استقلال قهرمان آسیا شوم تا کلکسیون این افتخارات را کامل کنم.
برای جام جهانی برنامه ریزی کرده ای؟
بله تمریناتم را بیشتر کرده ام. با برنامه ریزی پیش می روم و تلاشم را بیشتر کرده ام تا بتوانم با لیاقت کامل  در جام جهانی شرکت کنم.
امسال استقلال می تواند از عنوان سال قبلش دفاع کند؟
باید از این عنوان دفاع کند ما این توانایی را داریم البته الان در ۸تیم آسیا هم هستیم و تلاشمان را هم برای آسیا باید بکنیم تا قهرمان آسیا شویم.
حریفان استقلال در لیگ چه تیمهایی هستند؟
سپاهان و تراکتور خیلی مدعی هستند اما باید پرسپولیس را هم با دایی در نظر بگیریم. به این چند تیم باید فولاد و راه آهن را هم اضافه کرد که حریفان سختی هستند.
راستی قرار بود به راه آهن بروی؟
خب یک صحبتهایی کرده بودم به توافق هم رسیده بودم اما خب دیدم استقلال تیم خیلی بزرگی است و خودمان قهرمانش کردیم بهتر است بمانم و در خدمت این تیم بزرگ باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:10 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه