استقلال چشم بازار را کور کرد!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

استقلال چشم بازار را کور کرد!

رزومه جاجا برای حضور در یکی از ۸ باشگاه برتر آسیا ضعیف است و مشخص نیست که آیا این اطلاعات به صورت دقیق بررسی شده و یا در اختیار امیر قلعه نویی قرار گرفته یا خیر؟ !

استقلال چشم بازار را کور کرد!

ملت ایران: سرانجام جاجای استقلال هویدا شد! فرانسیسکو جیلسون دسوزا، ۲۶ ساله با قد ۱.۷۰ سانتی متر در حالی امروز وارد تهران شد که او در آخرین باشگاه خود در سری D برزیل در فصل ۲۰۱۳ پنج بازی برای تیم گوآرانی مینیرو انجام داده است. اولین و آخرین حضور جاجا در سری A برزیل فقط مربوط به سال ۲۰۰۸ (۵ سال قبل) می شود که ۱۷ بازی برای تیم کروزیرو انجام داد. او در سال ۲۰۰۹ به لیگ ژاپن رفت اما فقط دو بازی برای باشگاه یاماگاتا به میدان رفت!

جاجا از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در سری B حضور داشت و البته در فصل ۲۰۱۰ فقط ۸ بازی و ۲۰۱۱ فقط ۱۳ بازی انجام داد. او سه فصل در سری B حاضر بود اما مجموع بازیهایش فقط ۲۹ بازی و ۱۲۳۱ دقیقه به میدان رفته که آمار بسیار ضعیفی است. نکته مشترک بازی جاجا در همه فصل دوران بازیگری اش این است که او در اکثر مسابقات در نیمه دوم به زمین رفته و جزو ترکیب اصلی نبوده است!

جاجا در پایان فصل ۲۰۱۲ از تیم بوآ اسپورت در سری B در حالی به سری D و لیگ استانی رفت که باشگاه بوآ علاقه ای برای تمدید قرارداد با او نشان نداد.

رزومه جاجا برای حضور در یکی از ۸ باشگاه برتر آسیا ضعیف است و مشخص نیست که آیا این آمار و ارقام ضعیف در اختیار امیر قلعه نویی قرار گرفته یا خیر؟ ! بررسی این موضوع که مسئول بررسی رزومه بازیکنان خارجی در باشگاه استقلال به عهده چه کسی است شاید پاسخ این ابهام ها را بهتر دهد!

. باید منتظر بود و تماشا کرد که جانشین مجتبی جباری یک جانواریو تازه خواهد شد و یا دی کارمو و کابوسی برای آبی ها؟

یک نکته مهم هم درباره رقم قرارداد این دسته از بازیکنان در برزیل وجود دارد که شاید جامعه فوتبال ایران این موضوع را سخت باور کند. پیش بینی این که جاجا با این کارنامه بیش از ماهیانه ۵ هزار دلار دریافت نکرده، کار دشواری نیست! البته به احتمال فراوان رقم قرارداد او با باشگاه استقلال بالای ۲۰۰ هزار دلار است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:8 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه