فرکی: سپاهان هر چه هست نقطه قوت است/توان پیروزی در هر بازی را داریم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

فرکی: سپاهان هر چه هست نقطه قوت است/توان پیروزی در هر بازی را داریم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در عین حال که سپاهان را تیم قدرتمندی می داند، توان بازیکنان تیمش برای شکست این تیم را بالا ارزیابی می کند.
 
حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: از نظر من تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان تمرینات خود را دنبال می کنند، فقط تنها موردی که ما را اذیت می کند گرمی هوا است.
 
وی درخصوص هماهنگی بازیکنان تیمش گفت: هماهنگی بازیکنان جدید با بازیکنانی که از قبل در تیم حضور داشته اند، زمان خواهد برد.
 
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه کرد: ما همیشه در مسابقاتی که به میدان می رویم، چه میزبان آن دیدار باشیم چه میهمان، به کسب امتیاز از آن بازی فکر می کنیم و برای حضور پرقدرت تلاش می کنیم؛ به دلیل این که پیروزی در هر بازی را در توان خود می بینیم ولی به هر حال بازی فوتبال است و ممکن است هر اتفاقی بیافتد.
 
وی درخصوص تیم سپاهان نیز عنوان کرد: سپاهان امسال نیز توانسته با جذب نفرات خوبی که مدنظر کادر فنی بوده، بازهم خود را مدعی نشان دهد. این تیم مدیرعامل و کادر فنی خوب و پرسابقه ای دارد ولی ما نیز مقابل این تیم اصفهانی انگیزه های خودمان را داریم و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.
 
فرکی خاطر نشان کرد: باتوجه به این که ما سال گذشته در سه دیدار به مصاف آن ها رفتیم، امیدواریم بتوانیم با تجربه ای که از آن دیدارها کسب کرده ایم، امتیاز این مسابقه را به دست آوریم. سپاهان تیمی است که نقطه ضعف ندارد و هر چه هست، قوت است؛ فقط ممکن است بازیکنان جدیدی که جذب کرده، هماهنگی لازم را با بازیکنان فصل گذشته تیم شان نداشته باشند و ممکن است این تنها نقطه ضعف شان باشد.
 

وی در ادامه درخصوص برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران و این که آیا این شرایط به سود فولاد خواهد بود، گفت: به عقیده من بازی بدون تماشاگر به نفع ما نیست؛ دوست دارم فوتبال با حضور تماشاگران برگزار شود و حقیقت این است که جذابیت بازی به حضور تماشاگران است و اگر آن ها نباشند، بازی معنایی ندارد.
 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان بیان کرد: ما برای این دیدار بازیکن محروم و مصدوم نداریم و می توانیم از تمام نفرات مان استفاده کنیم.
 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های فولادخوزستان و سپاهان در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 22 روز پنج شنبه (سوم مردادماه) در اصفهان برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:55 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه