از نظر قانونی نکونام با ما دو ساله امضا کرده و قرارداد سال قبلش در هیات فوتبال دوساله است.توضیحاتی درباره بندهای قرارداد بود که خیلی راحت مطرح کردم و رییس فدراسیون قبول کرد.

سایت گل-صدایش فوق العاده خسته بود.با این همه وقتی کری می خواند می توانستی احساس کنی که از فرجام کار راضی است.مدیر عامل باشگاه استقلال پاسخگوی سوالات سایت گل  بود:

*تبریک.به نظر می رسد یک ماه کار فشرده برای حفظ نکونام به ثمر رسید.

بله.واقعا یک ماه کار دشوارو فشرده را پشت سر گذاشتیم.یک ماهی که فرق دوست و دشمن را هم به ما نشان داد.خیلی ها که

تا آدم را می بینند سلام می کنند و می آیند برای احوالپرسی،بر سر این قضیه نکونام نشان دادند که اگر فرصتی دستشان بیاید از ضربه زدن ابایی ندارند.البته گله نمی کنم.الان هواداران استقلال خوشحالند و بگذارید کامشان شیرین بماند.از قول من هم بنویسید قولم قول است و الوعده وفا.

*خیلی حرف و حدیث ایجاد شد بر سر این انتقال.به نظر کاری که می شد ساده تر صورت بگیرد را خیلی دشوار پیش بردید؟

برای اینکه خیلی ها می آیند  وسط و کار را خراب می کنند.من مدیرعامل باتجربه ای هستم.می دانم باید چطور قرارداد امضا کنم.صبح اتفاقا پیش آقای کفاشیان بودیم و در همین رابطه حرف زدیم.من توضیح دادم که از نظر قانونی نکونام با ما دو ساله امضا کرده و اصلا قرارداد سال قبلشان در هیات فوتبال دوساله است.توضیحاتی درباره بندهای قرارداد بود که خیلی راحت مطرح کردم و رییس فدراسیون هم متوجه شد که حق با ماست.بعد هم با جواد توافق مالی سال جدید را انجام دادیم و تمام شد.امروز هم می رود سر تمرین و کارش را آغاز می کند.

*حالا دیگر مشکلی برای شروع فصل جدید ندارید و لیستتان هم به ای اف سی ارسال شده.

بله.لیست را از قبل ارسال کرده بودیم و نام نکونام هم آنجا بود چون همانطور که عرض کردم با ما قرارداد داشت.

*کری نمی خوانید؟

(می خندد)کری من یک کلمه است.نکونام.گفتم حفظش می کنم.