توضیح جالب نکونام در مورد پیشنهاد نجومی اماراتی ها و وضعیت خلعتبری

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

توضیح جالب نکونام در مورد پیشنهاد نجومی اماراتی ها و وضعیت خلعتبری

برای من خلیج همیشه فارس است. کشورم برایم ارزش دارد.

image

جواد نکونام شب گذشته روی خط برنامه چهل تیکه آمد و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. او در مورد مسابقه تیم ملی فوتبال با تیم ملی 98 گفت: «فکر برگزاری چنین بازی کار خوبی بود. یک سری نواقص داشت اما همین که بچه‌ها را دیدیم و یک گپ زدیم و از آن‌ها تقدیر و تشکر شد خوب بود.»

 او در مورد اینکه جباری مسابقه را خیلی جدی گرفته بود گفت: «جباری جدی گرفته بود تا مسابقه لذت‌بخش شود.»

 مجری برنامه به او گفت: "البته بچه‌های 2014 بیشتر لذت بردند." که نکونام در جواب گفت: «بچه‌ها بزرگان فوتبال و کسانی که زحمت کشیدند برای این فوتبال را دیدند. مردم هم خوشحال شدند که آن‌ها را دیدند. بچه‌ها برایشان آرزو بوده که از نزدیک این بازیکنان را ببینند و با آن‌ها ارتباط داشته باشند. منتها مراسم طولانی شد. اگر برنامه‌ها فشرده‌تر بود کار بهتر می‌شد.»

 نکونام در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده هم گفت: «من امروز تکلیفم مشخص می‌شود (این مصاحبه پیش از ماندن قطعی نکونام در استقلال است) ولی همین جا می‌گویم به خلیج جعلی عربی نمی‌روم. زیر پرچم کشورم بازی می‌کنم. برای من خلیج همیشه فارس است. کشورم برایم ارزش دارد نه پیشنهاد نجومی که آن‌ها می‌دهند. وقتی هم که این پیشنهاد مطرح شد کسی نظر من را نمی‌دانست. من این پیشنهاد را سه ماه قبل داشتم و اگر می‌خواستم، همان موقع به لیگ امارات می‌رفتم. ولی من هیچ وقت به آنجا نمی‌روم.»

 نکونام در مورد صحبتی که با وزیر ورزش در مورد محمدرضا خلعتبری انجام داده گفت: «با وزیر در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری حرف زدم. محمدرضا خیلی ناراحت است که این اتفاق افتاده. از عباسی هم تقاضا کرده که او را برگردانند تا در یک تیم ایرانی بازی کند. خودش دوست ندارد آنجا بازی کند. به ما گفت کمک کنید برگردم. وزیر هم قول داد کمک کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:41 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه