لطیفه های پَ نَ پَ (10)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لطیفه های پَ نَ پَ (10)

دائم خمیازه می کشم ...

 میگه: خوابت میاد ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ همین که دهنمو وا می کنم یه چیزی بهت بگم یادم میره !!!

***

2- چک رو دادم به کارمندمون میگم برو این چک رو بخوابون.
 میگه تو بانک؟!!! 
 پـَـ نـَـ پـَـ چک بخوابون تو گوش رئیس بانک

***

3- زنگ زدم تاکسی تلفنی میگم کد 89 هستم ماشین دارین ؟
 میگه: بله میخوایین؟ 

 پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم بگم خوش به حالتون که ماشین دارین ما نداریم


***


4- به مامانم میگم فردا می خوام روزه بگیرم.

 میگه: سحر صدات کنم؟

 پـَـ نـَـ پـَـ سپیده رو بیشتر دوست دارم، سپیده صدام کن!!!

***

5- دیشب خواهرزادم خیلی گریه می کرد، نمی ذاشت بخوابم به مادربزرگم گفتم یه قصه براش بگو تا آروم شه دیگه.
 گفت: مثله قصه ی شاه پریـــــــون!!! 
 گفتم پـَـ نـَـ پـَـ قصه هفت دراکولا در شب تعریف کن که دیگه اصلا نخوابه


***


6- با سرعت پیچیدم جلو یارو

 مامانم از آیینه نگاه میکنه میگه: یارو دستشو اورده بیرون،انگار یه چیزایی داره می گه! یعنی داره فحش میده؟ 

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داره ازم تشکر و قدردانی می کنه


***

7- خانومه با ماشین ۲۰۶ زده به تیر چراغ برق، ماشین نصف شده!

 به افسر میگه: من مقصر شناخته می شم؟ 

 افسر: پـَـ نـَـ پـَـ علت حادثه انحراف به چپ تیر برق بود ایشون مقصرن


***

8- به یارو میگم قالپاق پراید هم دارین؟ 
می پرسه: ماشینت پرایده؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ لامبورگینیِه قالپاق پراید میندازم یه وقت ریا نشه!!!

***

9- مامانم تو آشپزخونه سوسک دید یه جیغ بنفش کشید، بهش میگم ازش ترسیدی؟
میگه: پـَـ نـَـ پـَـ فکرشو نمیکردم وسط هفته اینجا ببینمش سورپرایز شدم

***
 
10- رفتم نونوایی با زبان شیرین آذری میگم: حاجی بِش دانا بَربَری خاشخاشلری وِر.

میگه سَن ترک سَن؟

میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ لُرم،  آپگرید شدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 21:48 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه