لطیفه های پَ نَ پَ (9)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لطیفه های پَ نَ پَ (9)

سرعت پایین اینترنت اعصاب معصاب برامون نذاشته ،  زنگ زدم به این خدمات اینترنتی خانومه گوشیو برداشته با خونسردی تمام می گه:

 سلام ... هستم می تونم کمکتون کنم؟!!!

 با عصبانیت گفتم: پـَ نَ پـَ  تو مشکل داری و من می تونم کمکتون کنم.

***

آقا امروز هم مشکل اینترنت اعصابمون رو به هم ریخت دوباره، به خدمات اینترنتیه زنگ زدم، اَد همون منشی دیروزی گوشیو برداشته، با عصبانیت گفتم خانـــــوم محتــــــــــرم، ما به مشکل خوردیم اِ !!!

 می گیه : مشکل اینترنتی؟

گفتم : پَـ نَـــ پَـــــ مشکل خانوادگی، می تونی کمکم کنی؟  


****


2- به مامانم میگم: یه چیز بنداز رو بابا، خوابه
میگه: پتو خوبه؟
پَــ نَـ پَــ میز، میز بهتره


***


3- اومدم خونه میگم سلام. دیدم مادرم زل زده تو چشام!!!

 میگم: چی شده؟

 میگه: هیچی فقط داشتم فکر می کردم که چی بگم که تو پَـ نَـ پَـ نگی.


***

4- تصادف کردم، سمت شاگرد از جلو تا عقب کلا مرخص شده.
عکسشو به دوستم نشون دادم.

 میپرسه: تصادف کردی؟
 پـَـــ نــه پـَـــ دادم صافکاری اینجوریش کرده که راحت تر بتونم تو کوچه ها بپیچم


***

5-مسابقه بسکتبال بین تیم ایران و بلژیک رو نشون میداد .
گزارشگر بعد از سکوت طولانی " کرم‌ الله قاسم‌آبادی اصل از ایــــــــــران" !
گفتم: پَـ نَـ پَــــــــــــ  قاسم‌آباد از   بلژیــــــــــــــــک!!!

***

6- گوشی موبایلمو برداشتم و رو صفحه اش دارم "ها" می کنم، می گه: می خوای تمیزش کنی؟
می گم: پَــ نَــ پـَــ ، دارم پیام صوتی بدون متن برا دوستم می فرستم!!!

***

7- میگه : شما تو خونه همش سه تا بچه این ؟
گفتم : پـَــ نــَ پـَــ، پدرم مارو نمونه زده، اگه مقرون به صرفه بودیم ایشالله خط تولید انبوه ما رو راه اندازی کنه

***


8صبح امتحان پایان ترم به بغل دستیم میگم:برسونی ها؟

میگه:تقلب؟ 

گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ سلام گرمم رو به بابات


***

9- سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله ۸ چی میشه؟
میگه تقلب میخوای؟
میگم پـَـــ نَــ پــَــ میخوام ببینم سطح علمیت درچه حد با خانواده بیایم خواستگاریت


***

10- با دوستم تو پارک بودیم گفتم بریم رو چمنا؟
 گفت:» بشینیم؟
اینجا بود که به کاربرد مفید پــَ نه پـــَ پی بردم و گفتم پــَ نه پـــَ بِچَریم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 21:47 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه