لطیفه های پَ نَ پَ (8)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لطیفه های پَ نَ پَ (8)

رفتم به همسایه میگم فرغون دارید؟

میگه: میخوای باهاش چیزی جابه جا کنید ؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوایم سوارش بشیم باهاش بریم شمال حال کنیم!


***

2- گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه ...

میگه :داره زنگ میخوره ؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !!!

 

***

 

3- یارو با سگش داشت قدم میزد
 دختره رسیده میگه اخی چه نازه، گازم میگره؟!
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فقط ترمز میگیره

***

4- دارم میرم تو بانک مامور جلوی در میپرسه:

کار بانکی دارید آقا؟
پـَـــ نــه پـَـــ اومدم سرقت مسلحانه، قبلاً هماهنگ شده، تو فقط حواست باشه کس دیگه ای تو نیاد !


***


5- از قالی شویی قالی رو با وانت آوردن، یارو وانتیه زل زده بهم نگاه میکنه میگه: بیارمش توی خونه؟

 

پَـ نَـ پَـ من تا کمر خم میشم بذارش روم، خودتم سوار شو ، ببرمت تو کوچه یه دور بگردونمت دلت باز شه


***


6- میخواد عکسش رو اسکن کنه

 میگه: باید عکسو بذارم اینجا رو دستگاه؟

میگم پَـ نَـ پَـ خودت بشین رو دستگاه، اسکنو میزنم تا عکست طبیعی تر در بیاد


***


7- این پَـ نَـ پَـ هم موعضلی شده تو خونه ها، هرچی ازشون می پرسی میخوان با پَـ نَـ پَـ جواب بدن، پیر و جوون هم نداره!

پدرمون به عنوان سرپرست خانوانده که می گه : نَ پَ نَ!!!

مادر بزرگ ما هم یاد گرفته می گه: تو جیب ما رو نزن نَـــــــه نَــــــــه پـَـــــــــــه بُخوره تو اون سرت!!!


***

8- صدای رعد و برق ا.مد و خالم دو متر پرید هوا
 میگه: صدای رعد و برقه ؟
آقا ما از خنده روده بر شدیم و گفتیم :
 پـَ نـَ پـَـ سیم ابرها خیس شدن اتصالی کرده


***

9- بهش میگم پاتو توی کفش من نکن !
میگه یعنی دخالت نکنم؟
 پـَـــ نــه پـَـــ یعنی دست تو دماغم نکن



***


10- می گم سیم ظرفشویی دارین؟
می گه برای شستن ظرف میخواى؟
  پـَـــ نــه پـَـــ میخوام شیشه عینکم رو باهاش تمیز کنم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 21:46 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه