لطیفه های پَ نَ پَ (7)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لطیفه های پَ نَ پَ (7)

دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره

 بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!


***

2- دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم

 صاحب مغازه میگه : میخوای ببینی فاسد نشده باشه ؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه، واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم !

***

3- فامیلمون اومده میگه:
شما دانشجویی ؟
 گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !

***

4- داشتم یه گربه رو با سبد می بردم، صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود ...
 دختره میگه آخی،گربس؟!
 پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی داره و صداش اینجوریه

***

5- اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...
میگه: داره جون میده..؟
 پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته!

***

6- گدا دستشو دراز کرده برا گرفتن پول...
  یارو میگه: پول می خوای؟
گدا گفت پـَـ نـَـ پـَـ بزن قدش

***

7- یارو زنگ زده میگه
آقای ...؟
میگم نخیر.
میگه: اِ، اشتباه گرفتم؟
پَـ نَـ پَـ شما درست گرفتی من اشتباه ورداشتم !

***

8- ماشن رو پارک کردم ، شمارمو نوشتم گذاشتم زیر برف پاک کن...
زنگ زده میگه: پراید مال شماست؟
پَـ نَـ پَـ ،  بی ام و   بقلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!

***

9-یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک میکنه تازه برگشته میگه:
شمام کار دارین ؟
 پَـ نَـ پـَـَـ وایستادیم اینجا پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم

***

10-دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه:
واقعا حالت بده؟
می گم پَـ نَـ َپـ هوس اسمارتیس کردم، نداشتیم، دارم قرص می خورم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 21:46 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه