لطیفه های پَ نَ پَ (3)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لطیفه های پَ نَ پَ (3)

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه: زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته تو لوله ها..!

 

 

***


2- رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه : درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

 

 

***

3- دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم گفت:

سوختی؟
 گفتم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

***
 
4- دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه:
کمرت می خاره ؟
 میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها که وارد حریم من نشن!!!

***

5- مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن: دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!

***
 
6- دوستم میپرسه :
تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟
پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!

***
 
7- رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه:
 واسه کشتنش میخوای؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!

***
 
8- تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید:
اینجا آخرشه؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته

***

9- از بیرون صدای قار قار میاد ، دوستم میگه:
 صدای کلاغه ؟
پَ نه پَ قناریه داره متال میخونه !!

***
 
10- به استاد میگم: لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم.
میگه: نمره میخوای؟!
پـَ نـَ پـَ ! نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید تو سرم بریزم میخوام!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 16:17 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه