لطیفه های پَ نَ پَ (1)

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لطیفه های پَ نَ پَ (1)

پسره اومده خواستگاریم.

میگم: من الان می خوام درس بخونم . 

می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟!
پـَ نـَ پـَ، ۱۰ دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه


***


2- مانتوش کوتاه، آرایششم که اینقد غلیظ شده شبیه جن و پری حالا بماند که موهاش قرمزه!

اونوقت میگه به نظرت بیرون گشت ارشاد ببینتم گیر میده؟

پَـ نَـ پَـ، می برنت صدا و سیما تو برنامهٔ زُلال احکام به مسائل شرعی مردم پاسخ بدی.

***


3- حالا از تاکسی پیاده شدم و راننده رو نیگا میکنم

 میگه باقی پولتو میخوای؟
 پـَ نـَ پَ ، میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!

 

***


4- از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن
 طرف میگه بفرستم واستون؟
پـَـ نــ پـَـَ، آپلود کن، لینکش رو بده، دانلود میکنم


***

5- تو رستوران پیشخدمت رو صدا کردم. میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!
 میگه مرده؟
پـَ نــ پـَ، هنوز زندست، داره شنا میکنه صدات کردم بیایی نجاتش بدی!


***

6- به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام. 
میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟
پـَ نـ پـ ، منظورم کامیونو تراکتورو ایناست!

***

7- رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر
 میگه شمام دستشویی داری؟
پـَ نـ پـَ، اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!


***

8- ساعت 8 صبح کلاس داریم. منم خمیازه می کشم و دهنم یه متر باز میشه.
استاد میگه چیه خوابت میاد؟ 
پـَـ نـَـ پـَـ ،میخوام بخورمت

***

9- به راننده تاکسیه میگم مرسی نگه دارید.
می گه پیاده میشی؟ 
پ نه پ می خوام ببینم لنت و ترمزت سالمه؟

***

تصادف شده زنگ زدم اورژانس 

میگه کسی صدمه دیده؟
پ نه پ زنگ زدم بگم همه سالمن نگران نشو !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 16:12 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه