خواننده مشهور صاحب یک خواهر کوچولو شد/عکس

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

خواننده مشهور صاحب یک خواهر کوچولو شد/عکس

سلنا گومز، ستاره پاپ 20 ساله صاحب یک خواهر کوچک شد، چرا که مادرش مندی تیفی در روز پنج شنبه در بیمارستانی در لس آنجلس یک دختر به دنیا آورد. در بیمارستان شوهرش برایان تیفی و دیگر اعضای خانواده نیز کنارش بودند.

به گزارش ملیت به نقل از پرشین وی، مندی زمانی که سلنا تنها 5 سال داشت از پدر او به نام ریکاردو گومز طلاق گرفت و سپس در سال 2006 دوباره ازدواج کرد.

 

خواننده مشهور صاحب یک خواهر کوچولو شد

سلنا گومز و پدر خوانده اش برایان و مادرش مندی سلنا اخبار مربوط به بچه را در روز مادر و در صفحه اجتماعی اش آشکار کرده بود و اخیرا نیز به همراه مادرش که ماه های آخر بارداری را طی می کرد به سینما آرک لایت در هالیوود رفت.

او دست در دست مادرش مندی و درحالی که پدرخوانده اش در جلوی آنها حرکت می کرد به دیدن یک فیلم رفتند.

 

 خواننده مشهور صاحب یک خواهر کوچولو شد

مندی در طول بارداری قبلی در دسامبر 2011 دچار سقط جنین شد و به گزارش پرشین وی او و شوهرش لحظات ناراحت کننده ای را داشتند و در آن زمان سلنا کنسرت هایش در شیکاگو را کنسل کرد تا در کنار مادرش بوده و در غمش شریک باشد.

 

 خواننده مشهور صاحب یک خواهر کوچولو شد

ولی گومز در روز مادر در صفحه اجتماعی و خطاب به هوادارانش نوشت:"مادرم و برایان بالاخره اجازه دادند این خبر را بدهم. مادرم برادر یا خواهر کوچک مرا باردار است. من خوشحال ترین دختر دنیا هستم."

سلنا و مادرش مندی ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند. مندی بعد از طلاق با شرایط سخت دخترش را بزرگ می کند و حتی بارها گومز درمورد سختی های مادرش در رابطه با بزرگ کردن او و مشکلات مالی ناشی از آن صحبت کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

] [ 23:41 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه